Czy dostępne będzie nagranie webinarium?
Każde nagranie zostaje po zakończeniu
spotkania przesłane do Uczestników wydarzenia. Jeśli nie byłeś na webinarium, a
chcesz obejrzeć nagranie, rozejrzyj się po naszym forum. Link do nagrania powinien znaleźć się w odpowiednim wątku.
Czy można poprawić jakość/płynność obrazu?
Ze swojej strony dokładamy wszelkich starań,
by nasze połączenie było jak najbardziej niezawodne. Inwestujemy w wysokiej klasy sprzęt, który
pozwala na uzyskanie lepszej jakości nagrywanego obrazu i dźwięku. Jakość odbioru zależy jednak w dużej mierze od
indywidualnego łącza internetowego. Kolejnym ważnym zagadnieniem są serwery
ClickMeeting, która w tej dobie są bardzo obciążone.
Rozmiar wyświetlanego ekranu
Istnieje rozbieżność między rozmiarem okna
prezentacji a rozmiarem nagrania, które oglądamy po spotkaniu. To pierwsze
zmniejsza się ze względu na panel chatu, w czasie gdy obraz jest prezentowany
na ekranie o proporcjach 16:9. Przy odtwarzaniu nagrania panel chatu nie jest
wyświetlany, dlatego prezentacja jest widoczna w pełnym oknie i pełnej
dostępnej rozdzielczości.
Okno z Prezenterem nie powinno zasłaniać
pola prezentacji/Zmniejszenie
okienka kamerki
Okno kamerki może być przesuwane przez
Uczestnika lub zintegrowane z panelem chatu. Jest to opcja konfigurowana
indywidualnie.
Tempo prowadzenia webinariów
W trosce o jak najbardziej efektywne
wykorzystanie czasu spędzonego przez Was na webinarium, staramy się przekazać
wiedzę w sposób jak najbardziej treściwy i precyzyjny. W związku z tym czas
webinarium rekomendujemy w pełni poświęcić na wysłuchanie i pełne zrozumienie
przedstawionych zagadnień. Po naszym spotkaniu otrzymacie link do nagrania,
dzięki czemu zawsze możecie wrócić to naszej prezentacji, zadać pytanie na
forum i poćwiczyć we własnym zakresie.
Materiały udostępniane po webinariach